Garantie en onderhoud

Eastborn matrassen, boxsprings en lattenbodems staan garant voor jarenlang slaapplezier. De producten worden met de beste materialen en de grootste zorg geproduceerd. Door de onderhoudstips in acht te nemen kun je het plezier nog langer behouden. Bij eventuele materiaal- en fabricagefouten, kun je bij normaal gebruik aanspraak maken op onze garantieregeling. Neem in dat geval contact op met de dealer waar je je Eastborn product hebt aangeschaft.

Onderhoud en gebruik

Garantievoorwaarden

Aan alle Eastborn producten wordt de grootst mogelijke zorg besteed. Mocht je desondanks toch ontevreden zijn over de kwaliteit van het product, neem dan contact op met de Eastborn dealer waar je de matras of boxspring hebt aangeschaft. Bij eventuele materiaal- en fabricagefouten, kun je bij normaal gebruik aanspraak maken op onze garantieregeling. Eastborn producten hebben standaard twee jaar volledige garantie. De garantie kan uitgebreider zijn voor matrassen of boxsprings.

(Topdek)matrassen:

  • Matrassen Eastborn Perfect: 5 jaar volledige garantie
  • Matrassen Eastborn Smart: 3 jaar volledige garantie
  • Matrassen Eastborn Easy: 3 jaar volledige garantie
  • Eastborn Topdekmatrassen: 2 jaar volledige garantie

Boxsprings:

  • Veer- en framebreuk van boxsprings: 25 jaar volledige garantie
  • Lattenbodems: 2 jaar volledige garantie
  • Elektrische motoren boxsprings en lattenbodems: 2 jaar volledige garantie

Garantie showroommodellen:

Tenzij anders met de dealer waar het bed is aangekocht overeengekomen, wordt op showroommodellen 2 jaar (gelijkmatig) afbouwende garantie geboden op verborgen gebreken. Deze garantie is niet van toepassing op het ligcomfort, het uiterlijk of eventuele beschadigingen aanwezig bij afname of aflevering van het product. De hardheid van matrassen kan nooit aangepast worden bij showroommodellen.

Eastborn geeft garantie overeenkomstig de garantiebepalingen van Interieur Waarborg (CBW). Indien je materiaal- of constructiefouten vaststelt bij matrassen, lattenbodems of boxsprings, dien je contact op te nemen met jouw erkende Eastborn dealer.

Indien je onverhoopt beroep dient te doen op de Eastborn garantie, zal Eastborn het product na beoordeling voor je herstellen, omruilen of een volwaardig alternatief aanbieden via de Eastborn erkende dealer. Extra kosten die bijvoorbeeld kunnen ontstaan door het ophalen, de bezorging of montage vallen buiten de garantie. Stel je onverhoopt een defect vast na de garantietermijn, dan zullen herstelkosten berekend worden. Alle communicatie verloopt steeds via je erkende Eastborn dealer.

Boxspring Nummer 10 als beste getest!

VIND EEN EASTBORN DEALER

Eastborn dealers